Saturday, November 5, 2011




 Καλησπέρα σας μετά από καιρό ξανά εδώ ,μετά από πολλά επιστρέφω δυναμικά και με καινούρια πράγματα σε αυτές τις 5 φωτογραφίες σας δείχνω τις καινούριες jump-break και jump-cue που έχω κατασκευάσει με πολύ μελέτη και δοκιμές 6 μηνών η jump-break και το jump είναι του Χρήστου Κοκκότη με το όνομά του επάνω κατασκευασμένη από maple and points of pink mahogany με purpleheart και phenolic rings το shaft έχει τα ίδια rings,  φίμπερ phenolic και πετσί ngl pro cues ειδικού μυστικού κράματος που έχω φτιάξει με συνεργασία με ένα εργοστάσιο του εξωτερικού το ζύγισμά της είναι στις 18.4 ίντζες και έχει βάρος 19 οζ και στο handle έχω δέρμα καφέ κροκο. Στο jump έχω full splices points με στρόγγυλες εσοχές σε διάφορα σημεία για καλύτερο πιάσιμο ανάλογα με το τι jump έχεις (μακρυνό κοντινό) στο shaft έχω βάλει G 10 φίμπερ και πετσί ngl.
Το αποτέλεσμα ήταν πολύ ικανοποιητικό μιας και έκλεψε όλες τις εντυπώσεις του Χρήστου

No comments:

Post a Comment